بهترین مربی زن کاراته مشهد

مبارزه کاراته زن و مرد جوان با یکدیگر

“حرکت در مسیر قهرمانی کاراته و حفظ سلامت جسم و افزایش عزت نفس فرزند شما با آموزش های اصلی و جدیدترین تکنیک های روز توسط بهترین مربی کاراته زن مشهد.”

یکی از بهترین مربی های کاراته مشهد در بخش بانوان را بی شک باید آزاده درویش دانست که می تواند راهنمایی باتجربه برای آموزش فرزندان شما و هنرجویانی باشد که علاقمندند تا در رشته کاراته در کنار یافتن اعتماد به نفس به بالاترین سطوح ورزشی دست پیدا کنند.

آدرش باشگاه: مشهد – خیابان قرنی ۶ – دکتر شیخ ۱ – باشگاه ورزشی نوید

دریافت آموزش های اصولی کاراته در مشهد و به دنبال آن دست یابی به مقام های قهرمانی در مسابقات کاراته تنها با راهنمایی و آموزش های استاد و مربی کاراته ای همچون آزاده درویش امکان پذیر می شود که خود سابقه حضور در تیم ملی کاراته بانوان ایران را داشته است و دارای چندین مقام بین المللی و صدها عنوان قهرمانی ملی و استانی را در سابقه خود داشته است.

تیم کاراته بانوان
قهرمانان تیم کاراته آکادمی آزاده درویش

حضور شما یا فرزندانتان در عرصه های بین المللی و ملی کاراته امری مهم است که تنها با برنامه ریزی، پشتکار هنرجو و آموزش های اصولی، علمی و پیشرفته امکان پذیر خواهد بود و نیازمند به کار با مربی حرفه ای در کاراته خواهد بود. در کاراته مشهد شاید بتوان معدود اساتید کاراته کایی همچون آزاده درویش را شناخت که به وقت و هزینه ای که برای خود یا فرزندتان سرمایه گذاری می کنید، احترام گذاشته و به اعتماد شما پاسخ دهد.

قهرمان کاراته بدست آورنده مدال
کسب عنوان قهرمانی کاراته در مسابقات بین المللی مالزی ۲۰۱۶ توسط استاد آزاده درویش

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که از بهترین مربی زن کاراته کا مشهد می توان سراغ داشت استفاده از جدیدترین متدهای تمرین و تکنیک های مبارزه در این رشته می باشد. مهندس آزاده درویش با بهره گیری از جدیدترین روشهای کار آمد مدیریت تمرین در ورزش قهرمانی به شما یا فرزندتان کمک خواهد کرد تا در عرصه قهرمانی کاراته خوش بدرخشید.

استعدادیابی اولیه، ارائه تمرین های سرعتی و قدرتی، آموزش تکنیک های برجسته در مبارزه(کومیته)، کنترل و هماهنگی بدن، آموزش دفاع شخصی تنها بخشی از روش های برنامه ریزی های بهترین مربی زن کاراته در مشهد برای هنرجویان می باشد.

درباره راهنما و همراه فرزند شما در کاراته

کاراته کا زن
استاد آزاده درویش

مهندس آزاده درویش دارای دان ۶ کاراته می‌باشد و این رشته ورزشی را از ۵ سالگی در مشهد و نزد پدر و مادر خود که دو استاد بزرگ کاراته در کشور محسوب می‌شوند، آموخته است و با سابقه عضویت در تیم ملی کاراته ایران و تجربه بیش از ۲۰ سال مربیگری در رشته کاراته، حال خود به گنجینه‌ای ارزشمند در رشته کاراته کنترلی در مشهد و استان خراسان رضوی تبدیل شده است.

رشد و شکوفایی در کاراته مشهد را باید مدیون زحمات خانواده درویش بود. خانواده‌ای ورزشی که بیش از ۴۰ سال است در حوزه ورزش‌های رزمی و به خصوص رشته ورزشی کاراته در حال انجام فعالیت و آموزش در مشهد می‌باشند.

استاد دکتر جواد درویش، پدر این خانواده رزمی کار، ابتدا در رشته رزمی کونگ فو در مشهد به فعالیت پرداخت و سپس به فعالیت و آموزش در رشته رزمی کاراته سبک کنترلی وادوکای روی آورد و هنرجویان زیادی را در مشهد تربیت کرد.

استاد آزاده درویش، فرزند استاد جواد درویش و استاد اکرم گلپرور از سنین کودکی مشغول آموزش کاراته توسط این اساتید شد و طی دوران فعالیت خود به عنوان بازیکن علاوه بر عضویت در تیم ملی کاراته ایران موفق به دریافت شش عنوان و مقام بین المللی و بیش از صد مقام برتر ملی و استانی شد.

 

آدرش باشگاه: مشهد – خیابان قرنی ۶ – دکتر شیخ ۱ – باشگاه ورزشی نوید